Известие

Collapse
No announcement yet.

Засмукване на въздух при включена рециркулация.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Засмукване на въздух при включена рециркулация.

    Та въпросът е от къде засмуква въздух при включена рециркулация на въздухът в купето?
    '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
    Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

  • #2
    Доколкото знам - през решетката над поленовия филтър.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Доколкото знам - през решетката над поленовия филтър.
      От там не засмуква ли външен въздух? При рециркулация върти само вътрешният. По моята логика, би трябвало да е в краката на пасажера, но на една от многото коли които съм карал, смучеше от под предните седалки.

      Click image for larger version

Name:	159 CLIMATE SYSTEM.jpg
Views:	1
Size:	91.5 Килобайта
ID:	2351594
      '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
      Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
      Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

      Comment


      • #4
        Мисля, че е така:



        вентилаторът е нарисуван, като за десен волан.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Наскоро си пусках един почистващ ароматизатор, от тия де ги натискаш и ги оставяш да си пръскат сами, при включена вътрешна циркулация... Ами гъзурчих се, ослушвах се и доколкото усетих на ръка май дърпа в краката на пасажера, поне така ми се стори, та го оставих там... Но не ми се струваше да дърпа сериозно, та може Екото и да е прав. На 147цата там дърпаше по-усезаемо.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            Наскоро си пусках един почистващ ароматизатор, от тия де ги натискаш и ги оставяш да си пръскат сами, при включена вътрешна циркулация... Ами гъзурчих се, ослушвах се и доколкото усетих на ръка май дърпа в краката на пасажера, поне така ми се стори, та го оставих там... Но не ми се струваше да дърпа сериозно, та може Екото и да е прав. На 147цата там дърпаше по-усезаемо.
            Я виж ти, как говорим за едно и също нещо И аз, по логика, ако има някаква такава в италиано инженеро, си мисля че трябва да е в краката на пасажера. Не помня обаче на коя кола, като пуснеш рециркулация спира да духа на задните в краката и започва да смуче от там.

            А ти какво спррейче си пусна, аз мисля на MAFRA да си взема.
            '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
            Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
            Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

            Comment


            • #7
              Не е на някаква известна марка, мернах го и взех ей така, изхвърлих флакона. Ефект имаше две седмици, толкова се усещаше свежестта на аромата. Иначе на 147цата слагах, мисля на Лики Моли беше, за почистване и дезинфекция на изпарителя и въздуховодите и определено изчезна неприятната миризма при първоначално тръгване.. Една година нямаше проблеми, после продадох колата.
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                ...Иначе на 147цата слагах, мисля на Лики Моли беше....
                Това от същите тия, дето натискаш и оставяш да се изпръска ли е (150мл)? Или е от тези (400+мл), които са с удължител и ръчно пръскаш по изпарители, духалки и тн.
                '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                Comment


                • #9
                  Тези с удължителя се съмнявам да имат толкова добър ефект, друго си е химикалите да се въртят 10 минути в купето през всички духалки. Мисля че последния път точно на MAFRA взех и миризмата е доста натрапчива, все още се усеща, а минаха няколко месеца. Ако успееш да намериш от някъде този, ще е по-добре, поне аз останах по-доволен от него.


                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от acho_ Покажи съобщение
                    Тези с удължителя се съмнявам да имат толкова добър ефект, друго си е химикалите да се въртят 10 минути в купето през всички духалки. Мисля че последния път точно на MAFRA взех и миризмата е доста натрапчива, все още се усеща, а минаха няколко месеца. Ако успееш да намериш от някъде този, ще е по-добре, поне аз останах по-доволен от него.
                    Варианти за "химически бомбички" има доста, този който си препоръчал не го намирам ... Щом е доста натрапчив на MAFRA, ще се замисля за друг.

                    От тези с удължителя, на 156цата съм ползвал на MOTIP Преди беше с много лека и приятна миризма на зелена ябълка, усещаше се с месеци. За да стане както трябва е играчка, маха се поленовият филтър, пръска се обилно върху "питата" на климатика, чака се да се разнесе хубаво, климатика се пуска 15-20 мин студено на макс, после 10мин на топло да се изсуши. Повтаряш. След това се пръска директно в духалките, чака се 10 - 15 мин да падне пяната, пуска се на умерено да не ти издуха остатъци в купето ... слагаш поленовият филтър. Както казах играчка е, около 2 часа отнема, но резултата е супер.
                    '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                    Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                    Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Neokill Покажи съобщение
                      Това от същите тия, дето натискаш и оставяш да се изпръска ли е (150мл)? Или е от тези (400+мл), които са с удължител и ръчно пръскаш по изпарители, духалки и тн.
                      Да, от тия дето ги оставяш.
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Neokill Покажи съобщение
                        Варианти за "химически бомбички" има доста, този който си препоръчал не го намирам ... Щом е доста натрапчив на MAFRA, ще се замисля за друг.

                        От тези с удължителя, на 156цата съм ползвал на MOTIP Преди беше с много лека и приятна миризма на зелена ябълка, усещаше се с месеци. За да стане както трябва е играчка, маха се поленовият филтър, пръска се обилно върху "питата" на климатика, чака се да се разнесе хубаво, климатика се пуска 15-20 мин студено на макс, после 10мин на топло да се изсуши. Повтаряш. След това се пръска директно в духалките, чака се 10 - 15 мин да падне пяната, пуска се на умерено да не ти издуха остатъци в купето ... слагаш поленовият филтър. Както казах играчка е, около 2 часа отнема, но резултата е супер.
                        Един спрей достатъчен ли е или да поръчам два за по-сигурно ?
                        Пяната минава ли през питите ,та да се разнасе и до въздуховодите ,ако вентилатора го пусна на мах?
                        Не е 59,ГТ е но не вярвам да има голяма разлика в действието на препарата.Давайте съвети как хем да пуша,хем да не мирише в колата.То само аз пуша и много ме ядат ,че смърди на пепелник след мен..
                        Last edited by 546; d.m.y г., 16:14.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от 546 Покажи съобщение
                          Един спрей достатъчен ли е или да поръчам два за по-сигурно ?
                          Пяната минава ли през питите ,та да се разнасе и до въздуховодите ,ако вентилатора го пусна на мах?
                          Не е 59,ГТ е но не вярвам да има голяма разлика в действието на препарата.Давайте съвети как хем да пуша,хем да не мирише в колата.То само аз пуша и много ме ядат ,че смърди на пепелник след мен..
                          Един спрей от 400мл е достатъчен. На 156цата, поленовият филтър(на купето) се сменяше като махнеш платмасовата решетка под пасажерската чистачка.
                          Ако и при теб е така, пяната минава през питата и остатъците изтичат през дренажите, не минава през въздуховодите. Затова съм писал, че след като оправя питата, вкарвах удължителя на макс във всяка една духалка и пръсках( като изтеглях до 3/4 от дължината на маркучето).
                          Като пушиш, освен на въздуховодите и питата, миризмата се набива във всяка една текстилна част от купето, таван седалки, стелки и тн. Има ефект, но пак се усеща.

                          На 159 филтъра се сменя през жабката и не виждам как ще достигна питата с такъв спрей, без да разглобявам допълнително (не я знам точно къде е).
                          '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
                          Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                          Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

                          Comment

                          Working...
                          X